Հալիձորի գյուղական համայնքի ավագանու անդամ


Խաչյան Մարինա Ժորայի

Ծնվել է 12.10.1969թ.
Կրթությունը` միջն. մասնագիտական,
Գորիսի մանկավարժական ուսումնարան:
1987թ-ից Հալիձոր համայնքի նախակրթարանի տնօրեն:

Տարիներ շարունակ, ղեկավարելով գյուղի նախակրթարանը, քաջատեղյակ եմ համայնքի մայրերի և երեխաների խնդիրներին: Որպես կին` այլ տեսանկյունից եմ դիտարկում նրանց հուզող հիմնահարցերը: Կարևորում եմ կնոջ դերը ավագանու կազմում, քանի որ այն խնդիրները, որոնք իմ ուշադրության կենտրոնում են, վստահ եմ, որ վրիպում են տղամարդկանց աչքից: Ավագանու աշխատանքը այն աշխատանքն է, որն անմիջական ազդեցություն ունի համայնքի բնակչի վրա, ուստի պետք է ամենայն պատասխանատվությամբ աշխատել` գիտակցելով, որ քո յուրաքանչյուր որոշումը էականորեն կարող է փոխել քո համայնքի բնակչի կյանքը, կենցաղը:

Комментариев нет:

Отправить комментарий