Խնածախի գյուղական համայնքի ավագանու անդամ


Թավադյան Նինա Մուշեղի

Ծնվել 01.12.1969թ.
Կրթությունը` միջն. մասնագիտական,
Կապանի բժշկական ուսումնարան:
Աշխատում է որպես ընտանեկան բուժքույր:

Սյունիքի մարզում ավագանու առաջին կին անդամն եմ եղել, մինչ օրս շարունակում եմ նվիրումով աշխատել իմ համայնքի համար: Աշխատում եմ որպես բուժքույր, ամեն օր տունայցեր եմ կատարում և բուժօգնություն ցուցաբերում ոչ միայն հիվանդներին, նաև գիտեմ յուրաքանչյուրին մտահոգող խնդիրները: Տարիներ շարունակ ինքս ապրում եմ իմ համագյուղացիների հոգսերով, նրանց հուզող հիմնախնդիրները մշտապես ներկայացնում ավագանու նիստերին: Ընտրություններին մշտապես ստացել եմ ձայների առավելությունը, կարծում եմ դա նաև նրանից է, որ անձամբ հետամուտ եմ եղել յուրաքանյուր բնակչի խնդրին, երբեք անտարբեր չեմ եղել, անգամ, անէական թվացող հարցերի նկատմամբ: Կարծում եմ, որ սա եղել է իմ հաջողության հիմնական հենքը, որ փորձում եմ արդյունավետ կերպով ստեղծել համագործակցություն ՏԻՄ մարմինների և համայնքի բնակիչների միջև: 

Комментариев нет:

Отправить комментарий